Glòria Ochoa

Llicenciada en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Autònoma de Barcelona l’any 2011 i Diplomada de Gènere i Igualtat per la Universitat Autònoma de Barcelona, especialitzant-se en l’itinerari de Relacions Laborals. Realitza com a treball final de carrera un estudi etnogràfic a l’esplai Isard Flor de Neu sobre els valors pedagògics dels esplais en relació a la participació política local del jovent. Té experiència en el món associatiu participant des de fa més de vuit anys en entitats locals i col·lectius feministes.

A la Troca aporta la seva motxilla feminista, aportant els seus coneixements sobre perspectiva de gènere en el disseny i implementació de tallers i l’elaboració de materials didàctics.

Natàlia Navàs

Llicenciada en Sociologia (UAB, 2010) i Diplomada en Gènere i Igualtat (UAB, 2012), havent cursat els dos itineraris del postgrau: Administració Pública i Món Local i Relacions Laborals. Va realitzar les seves pràctiques professionals al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, treballant en l’àmbit de la coeducació i l’escola inclusiva. Ha cursat el  Màster de Formació del Professorat (UB, 2014) en l’especialització de Geografia, Historia i Història de l’Art.  

Paral·lelament, inicia la seva formació en l’àmbit educatiu especialitzant-se en el món del lleure i l’esport. Acumula una experiència de més de deu anys treballant amb infants i joves en diferents entitat, escoles i fundacions (Escola Sadako i Fundació per l’Esport i l’Educació de Barcelona, entre d’altres); on ha desenvolupat el rol de monitora, tècnica esportiva, coordinadora i formadora. També participa en la coredacció de llibres de text d’educació secundària en l’assignatura d’Educació per la Ciutadania per l’Editorial Teide.

A La Troca consolida la seva vessant com a formadora i dinamitzadora de grups impartint tallers sobre diverses temàtiques: amor romàntic, dones i treball, lleure i sexisme, economia feminista, sexisme al món de l’esport, etc. També participa de l’elaboració i creació de materials didàctics, incorporant els seus coneixements teòrics sobre feminisme i perspectiva de gènere.